سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
ابر تجارت کهکشان

 1- شما به عنوان نماینده مستقل شرکت بازاریابی میکنید و باید تابع کلیه قوانین شرکت و وزرات بازرگانی در راستای بازاریابی شبکه ای باشید.در صورت تخلف از قوانین شرکت میتواند نسبت به مسدود کرد شناسه شما اقدام و شما را به کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای با ذکر تخلف معرفی نماید.بدیهی است در صورت تخلف شرکت تصمیم نهایی کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه را در مورد شما اعمال میکند.کلیه مسئولیت تخلف در قوانین بازاریابی شبکه ای به عهده شخص شما خواهد بود.

 قوانین کهکشان

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

         نظر بدهید
دوشنبه 90 بهمن 17 :: 8:59 عصر
behnam

پلن ابر تجارت کهکشان

 
به جرات میتوان گفت ساده ترین  قدرتمند ترین و پر بازده ترین پلن  مربوط به شرکت ابر تجارت کهکشان میباشد
قیمت طلا به نرخ موقع خرید محاسبه می شود
 


ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

         نظر بدهید
دوشنبه 90 بهمن 17 :: 2:16 صبح
behnam

کلیه  محصولات مصنوعات 18 و21   و 34  گرم از طلای  18  عیار میباشند



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

       نظر
دوشنبه 90 بهمن 17 :: 1:33 صبح
behnam

 

بسمه تعالی

(چو ایران نباشد تن من مباد)

 

شرکت ابر تجارت کهکشان در سال 1388طرح بازاریابی شبکه ای خود را ، جهت اخذ مجوز بازاریابی شبکه ای به وزارت بازرگانی ارایه کرد.

 وزارت بازرگانی جمهوری اسلامی ایران پس از تایید طرح از نظر حسابرسی توسط موسسه حسابرسی آزمون پرداز که وابسته به سازمان حسابرسی کشور است، طی تشکیل کمیته ای متشکل از نمایندگان وزارت بازرگانی،وزارت اطلاعات،دادسرای جرایم رایانه ای و ...... بعد از بررسی های دقیق طی سالهای 1389،1388 و 1390طرح مذکور را برای بررسی نرم افزار معرفی کرد.این طرح در شهریور ماه سال 1390تایید نرم افزاری را از شرکتی که کمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبکه ای معرفی کرده بود اخذ نمود.مجوز ابر تجارت کهکشان

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

       نظر
دوشنبه 90 بهمن 17 :: 12:46 صبح
behnam

 

 این مقاله در مورد  بازاریابی هرمی یا طرح‌های هرمی یا به عبارت دیگر pyramid Schemes چیست؟ 

هرم

 
سعی می‌کنم خیلی مختصر و خیلی ساده این تعریف را بیان کنم و امیدوارم که همین قدر توضیح مختصر بتواند بسیاری از خوانندگانم را در رابطه با این قضیه مهم آگاه سازد. این آگاهی به ما این امکان را می‌دهد که در زمان خودش، تصمیم درستی اتخاذ کنیم و در زمان و مکان خودش،‌این آگاهی را به دیگران انتقال دهیم و این باید انجام شود تا مردم این حداقل آگاهی را داشته باشند و در عین حال آنان باید اطمینان داشته باشند که این نوع برخورد با موضوع، برخوردی انفعالی نیست، بلکه حاصل سالها تحقیق و مطالعه است در نزد فعالان بازاریابی، فروش کالا، و امور حقوقی (حقوق مصرف کنندگان) مربوط به آن.

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

         نظر بدهید
یکشنبه 90 بهمن 16 :: 11:24 عصر
behnam
1   2   >